اطلاعات و خرید لوازم و ابزار برقی

اطلاعات و خرید لوازم و ابزار برقی و الکترونیکی

اطلاعات و خرید لوازم و ابزار برقی

اطلاعات و خرید لوازم و ابزار برقی و الکترونیکی

فیوز کات اوت

امروز با یک محصول ویژه و کاربردی میزبان شما هستیم .

از جمله محصولاتی که همواره مورد نظر تکنسین های ایرانی است تیغه کات اوت ، دسته کات اوت و فیوز کات اوت می باشد .

همکار ایمن تولز سعی بر این دارد که با ارائه بهترین محصولات شما را در زمینه خرید تیغه ، دسته و فیوز کات اوت کاملا بی نیاز کند .

کلیه محصولات ما با بهترین متریال های موجود ساخته شده اند و همواره به رضایت مشتریان برای ما مهمترین گزینه در فروش می باشد .

این محصولات هم اکنون موجود بوده و میتوانید با تماس با ما خریداری کنید .

منتظر تماس شما هستیم

گرافیت بردار

سلام

امروز با یک محصول ویژه و کاربردی میزبان شما هستیم .

از جمله محصولاتی که همواره مورد نظر تکنسین های ایرانی است گرافیت بردار می باشد .

همکار ایمن تولز سعی بر این دارد که با ارائه بهترین محصولات شما را در زمینه خرید گرافیت بردار کاملا بی نیاز کند .

کلیه محصولات ما با بهترین متریال های موجود ساخته شده اند و همواره به رضایت مشتریان برای ما مهمترین گزینه در فروش می باشد .

این محصولات هم اکنون موجود بوده و میتوانید با تماس با ما خریداری کنید .

منتظر تماس شما هستیم

ساخت ربات GardenSpace: ربات آبیاری هوشمند

ربات GardenSpace به لوله‌کشی آب متصل شده و از شبکه اینترنت خانه استفاده می کند. توان مورد نیاز GardenSpace از طریق یک باتری تامین می‌شود که توسط یک پنل خورشیدی دائما در حال شارژ است و در نتیجه نیازی به استفاده از یک منبع توان مستقل نیست. پس از نصب ربات با استفاده از یک برنامه موبایل اطلاعات لازم در مورد موقعیت و گونه‌های گیاهی موجود در باغچه در اختیار آن قرار می‌گیرد. سپس این ربات براساس آب و هوای منطقه‌ای، یک برنامه زمانبندی برای آبیاری باغچه تدوین می‌کند. همچنین با استفاده از دوربینی که روی آن نصب شده، در تمام ساعات بر وضعیت گیاهان نظارت دارد و با استفاده از سنسورهای گرمایی، نیاز گیاهان را به آب بیشتر تشخیص می‌دهد

انجام لوله کشی و برقکاری توسط رباتها

ربات ها هر روز در مشاغل بیشتری جایگزین انسان ها می شوند، ولی براساس گفته متخصصان هوش مصنوعی سه گروه تا مدت ها از جایگزینی با ربات ها در امان خواهند بود: پرستاران، برق کارها و لوله کش ها.

«مارتین فورد» (Martin Ford) نویسنده ای که کتاب های پر فروشی از جمله «ظهور ربات ها» را به رشته تحریر درآورده اعلام کرده که به زودی انسان ها توانایی مقابله با ربات ها در زمینه شغلی را نخواهند داشت.

فورد معتقد است پرستاری نیاز به سرپرستی از انسان ها و همدلی با آنها دارد و با توجه به ناتوانی نسبی ربات ها در این زمینه، در آینده نزدیک این شغل از جانب ربات ها تهدید نخواهد شد. همچنین حرفه هایی که نیاز به خلاقیت دارند از این مسئله (در آینده نزدیک) در امان خواهند بود.

از سوی دیگر حرفه هایی هایی از جمله برق کاری و لوله کشی که به مهارت های ویژه، هماهنگی و انعطاف پذیری بدن نیاز دارند، در آینده نزدیک با ربات ها جایگزین نخواهند شد.

فورد این مسئله را پس از ادعای «تام واتسون» (Tom Watson) سیاستمدار حزب کارگر بریتانیا مطرح کرد که اعلام نموده بود ربات ها می توانند برای این کشور مفید باشند، زیرا کارهایی را انجام خواهند داد که برای انسان ها روتین و خسته کننده هستند.

مبارزه ربات های انسان نمای غول پیکر در ژاپن

اولین رقابت فیزیکی بین دو ربات انسان نمای غول‌پیکر آمریکایی و ژاپنی که با هزینه شخصی ساخته شده‌اند در ژاپن برگزار خواهد شد.

 در سال 2015 دو مهندس آمریکایی با هزینه شخصی یک ربات غول‌پیکر جنگجو با نام پرایم تولید کردند.

آنها پس از موفقیت در ساخت ربات به دنبال حریفی قدرتمند برای اجرای مبارزه بودند که پیشنهاد آنها توسط گروهی از مخترعان ژاپنی پذیرفته شد.

گروه ژاپنی نیز پس از دو سال صرف زمان یک ربات 4.5 تنی تولید کرد و طبق مذاکرات انجام شده محل اجرای رقابت در ژاپن انتخاب شد.

این مبارزه قرار است بین ربات آمریکاییEagle Prime با پنج متر ارتفاع، 12 تن وزن و 430 اسب بخار قدرت با ربات ژاپنیKuratas با 4 متر ارتفاع و 4 تن وزن برگزار شود.

از آنجایی‌که فرایند تعمیر این ربات‌های غول‌پیکر بسیار زمان‌بر است، بنابراین دو طرف تصمیم گرفتند که به جای پخش زنده رقابت، مراحل اصلی مبارزه را به صورت یک فیلم ویرایش شده در دسترس علاقه‌مندان قرار دهند.

ربات‌های تولید شده توسط دو تیم توسط کاربر مستقر در کابین کنترل می‌شوند، بنابراین با توجه به خطرات احتمالی موجود در این رقابت هدف اصلی از کار انداختن ربات‌ها یا در نهایت آسیب سطحی است، تا احتمال آسیب به اپراتور ربات‌ها به مینیمم برسد