اطلاعات و خرید لوازم و ابزار برقی

اطلاعات و خرید لوازم و ابزار برقی و الکترونیکی

اطلاعات و خرید لوازم و ابزار برقی

اطلاعات و خرید لوازم و ابزار برقی و الکترونیکی

کنترلر مخصوص بازی برای آیفون و آیپد ساخته شده توسط اپل

اپل در طول سال‌های طولانی که از تأسیس این شرکت می‌گذرد، حوزه فعالیت خود را به بخش‌های مختلف صنعت فناوری توسعه داده و هر از گاهی نیز سعی کرده تا در بخش بازی‌های ویدیویی نیز خودی نشان دهد. این غول دنیای فناوری حدود سه سال پیش یک سرویس اشتراکی بازی به نام اپل آرکید (Apple Arcade) را برای آیفون و آیپد راه‌اندازی کرد و اکنون، بر اساس پرونده‌های ثبت پتنت که به تازگی عمومی شده، احتمالاً به زودی کنترلرهای مخصوص بازی را نیز برای انواع گوشی‌ها و تبلت‌های خود اعم از آیفون و آیپد روانه بازار خواهد کرد. در ادامه با جزئیات این خبر همراه دیجی رو باشید.


ثبت اختراع کنترلرهای مخصوص آیفون و آیپد

بر اساس گزارش جدیدی که توسط Patently Apple منتشر شده، اپل در حال تحقیق بر روی انواع مختلفی از لوازم جانبی گیمینگ اختصاصی برای گوشی‌ها و تبلت‌های خود است. این شرکت چند اختراع ثبت کرده و جزئیات سه نوع کنترلر بازی را تشریح کرده که می‌توان آن‌ها را به گوشی‌های آیفون و تبلت‌‌های آیپد متصل کرد.


پیش از این در پتنتی که در ایالات متحده به ثبت رسیده بود، اپل کنترلرهای مختلفی را معرفی کرده بود که به صورت مغناطیسی به آیفون و آیپد متصل می‌شوند و شامل کیف حمل هوشمند تاشو نیز خواهند بود. اکنون، در پرونده‌های ثبت اختراع مربوط به اروپا، انواع دیگری از لوازم جانبی گمینیگ توسط اپل تشریح شده که قرار است تجربه بهتری برای انجام بازی را برای کاربران آیفون و آیپد ایجاد کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد